Friday, January 20, 2012

Sri Lankan Teledrama Actress Sujani Menaka


Sri Lankan Teledrama Actress Sujani Menaka

à¶' පැතà·"මත් ළඟදà·"ම ඉටà·"වේවà·' - à·ƒà·"ජානà·' මේනකා

à·ƒà·"ජානà·' මේනකා අපට à·ƒà·'ටà·'න දක්ෂතම යොවà·"න් රංගන ශà·'ල්පà·'නà·'යකà·'. ටෙලà·'නාට්‍ය කà·"පයකත් ‘ගාමනà·"’ චà·'ත්‍රපටයේත් මේ දà·'නවල à·ƒà·"ජානà·'ගේ රඟපà·'ම් අපට දැකගත හැකà·' ය. “සතෙන් සතේ රà·"පà·'යලෙන් රà·"පà·'යල’ නම් වෙළෙඳ දැන්වà·"මෙන් පà·"ංචà·' තà·'රයෙන් රංගනයට පà·'à·€à·'à·ƒà·' à·ƒà·"ජානà·' à·€à·'à·€à·'ධ චරà·'ත රඟපාමà·'න් තම රංගන ප්‍රතà·'භාව මනාව පෙන්නà·"ම් කර ඇත. අද ‘තරà·"වක් සමඟ වරà·"වක්’ à·€à·'ශේෂාංගය වෙන්වන්නේ à·ƒà·"ජානà·' සමඟ කළ කතාබහ වෙනà·"වෙනà·'.
Domains yahoo, Domains yahoo 
à·ƒà·"ජානà·' මොනවද මේ දවස්වල කරන්නේ?
මේ දà·'නවල ‘සà·"ළඟ මත මොහොතක්’, උපà·"ලà·"’, ‘අලà·"ත් ගෙදර’ කà·'යන ටෙලà·'නාට්‍යවල රූගත කà·'රà·"ම්වලට සහභාගà·' වෙනවා. à¶' නà·'සා තරමක් වැඩ වැඩà·'යà·'.
Domains yahoo, Domains yahoo, Domains yahoo
‘උපà·"ලà·'’ ටෙලà·'නාට්‍යයට ලැබෙන ප්‍රතà·'චාර කොහොමද?
“මම à·„à·'තà·"වටත් වැඩà·'ය හොඳ ප්‍රේක්ෂක ප්‍රතà·'චාර උපà·"ලà·' ටෙලà·'නාට්‍යයට ලැබෙනවා. කà·"ඩා ළමයà·'න් පවා à¶' චරà·'තයට හරà·'ම කැමැතà·'යà·'. à¶' ටෙලà·'නාට්‍යයේ කතා තේමාව බොහෝ ටෙලà·'නාට්‍යවලට වඩා වෙනස්. à¶' වෙනසට තමයà·' බොහෝ දෙනෙක් කැමැතà·'. උපà·"ලà·' මම මහත් ආශාවෙන් රඟපà·' චරà·'තයක්.
Domains yahoo, Domains yahoo, Domains yahoo
පසà·"ගà·'ය දà·'නවල ‘සà·"ජානà·'’ නමà·'න් à¶"බ වෙළෙඳ ප්‍රචාරණ වැඩසටහනකට සහභාගà·' à·€à·"ණා නේද?
ජාතà·'ක ඉතà·'රà·'කà·'රà·"මේ බැංකà·"වේ ‘සතෙන් සතේ රà·"පà·'යලෙන් රà·"පà·'යල’ වෙළෙඳ දැන්වà·"මට මම සහභාගà·' à·€à·"ණේ මà·"ට අවà·"රà·"දà·" 21 කට ඉස්සර; මට වයස අවà·"රà·"දà·" 10 දà·". à·€à·'පà·"ල සමරසේකර අන්කල් තමයà·' à¶' දැන්වà·"ම නà·'ර්මාණය කළේ. à¶"à·„à·" මà·'තකදà·" මට කà·'ව්ව à¶'දා à¶' දැන්වà·"ම කරන වෙලාවෙ පà·'ටපතේ තà·'බà·"ණà·" à¶' දෙබස් à¶' à·€à·'දà·'යට කà·'ව්වේ මමම à·„à·'තල කà·'යල. පසà·"ගà·'ය අවà·"රà·"දà·" 21 ක කාලයේ මම ජාතà·'ක ඉතà·'රà·'කà·'රà·"මේ බැංකà·"වේ දැන්වà·"ම් ගණනාවකට ම පෙනà·" à·ƒà·'ටà·'යා. පසà·"ගà·'ය දවස්වල ආන්දෝලනයක් ඇතà·' කළ ‘සà·"ජානà·'’ කà·'යන වෙළෙඳ දැන්වà·"මටත් මම දායක à·€à·"ණේ ඉතà·'රà·'කà·'රà·"මේ බැංකà·"à·€ වෙනà·"වෙන්. පසà·"ගà·'ය දà·'නෙක ජාතà·'ක ඉතà·'රà·' කà·'රà·"මේ බැංකà·"à·€ මාව à¶'ම බැංකà·"වේ ‘සන්නාම තානාපතà·'’ කà·'යන තනතà·"රට පත් කළා. à¶'වැනà·' තනතà·"රක් ශ්‍රà·" ලංකාවේ නà·'à·…à·'යකට à·„à·'මà·' à·€à·"ණà·" පළමà·" අවස්ථාව මෙය වෙන්න ඕන. à¶'ක මට ලැබà·"ණà·" à·€à·'ශාල ගෞරවයක් ලෙසයà·' මම දකà·'න්නේ.
Domains yahoo, Domains yahoo, Domains yahoo,  Domains yahoo, Domains yahoo, Domains yahoo
රංගන ශà·'ල්පà·'නà·'යක් à·€à·"ම ගැන à¶"බ සතà·"ටට පත් වෙනවාද?
à¶"ව්. ඇතැම් අවස්ථාවල ඇතැම් හේතà·" නà·'සා à·ƒà·'ත රà·'දà·"නත් රංගන ශà·'ල්පà·'නà·'යක් à·€à·"ම ගැන මම ගොඩක් තෘප්තà·'මත්. මට හැම දේම වගේ ලැබà·"ණේ රංගනය නà·'සා. à·€à·'ශේෂයෙන් ම ප්‍රේක්ෂකයà·'න්ගේ ආදරය.
Domains yahoo, Domains yahoo, Domains yahoo,  Domains yahoo, Domains yahoo, Domains yahoo
à¶"බ à·ƒà·'නමාවට දායක à·€à·" තà·'බෙන්නේ අඩà·"වෙන්නේද?
මම ක්ෂේත්‍රයට ආව මà·"ල් කාලෙ à¶' කà·'යන්නෙ මම පොඩà·' කාලෙ චà·'ත්‍රපට කà·"පයකම රඟපාල තà·'යෙනව. මà·'තදà·"ත් මම චà·'ත්‍රපට තà·"න හතරකට à·€à·'තර දායක වෙලා තà·'යෙනව. ‘සරා’, ‘ගාමනà·'’ à¶' අතර වෙනවා. මම රංගනයෙන් දායක à·€à·"ණà·" ‘තේජා’ චà·'ත්‍රපටය ඉදà·'රà·'යේදà·" තà·'රගත වේවà·'.
Domains yahoo, Domains yahoo, Domains yahoo,  Domains yahoo, Domains yahoo, Domains yahoo
කොහොමද පවà·"ල් ජà·"à·€à·'තය...?
Sri Lankan Teledrama Actress Sujani Menaka
ඉතාම සතà·"ටà·'න් ගෙවෙනව. ලබන ජනවාරà·' 25 වැනà·'දාට අපේ à·€à·'වාහ ජà·"à·€à·'තයට අවà·"රà·"දà·" 4 යà·'. හොඳ අවබෝධයකà·'න් සහ ආදරයෙන් සහයෝගයෙන් බà·'මල් à¶'ක්ක ජà·"වත් වෙනව. හැමෝම අහන දෙයක් තමයà·' කවදද මම මවක් වෙන්නෙ කà·'යන à¶'ක. à¶' ප්‍රාර්ථනයත් ළඟදà·"ම ඉටà·"වේවà·'.

à¶"බ සරල බවට කැමැතà·' ද?
ඇත්තෙන් ම à¶"ව්. බà·'මලà·"යà·' මමයà·' දෙන්නම සරල බවට කැමැතà·'යà·'. අපේ ගෙදර බඩà·" මà·"ට්ටà·"ත් අඩà·"යà·'. අවශ්‍යම දේවල් à·€à·'තරයà·' තà·'යෙන්නෙ. à¶'කට හේතà·" කà·"පයක් ම තà·'යෙනව. à¶'කක් ගෙදර බඩà·" පà·"රවගෙන ඉන්න අපà·' දෙන්නම දක්වන අකමැත්ත. අනෙක ගෙදර බඩà·" පà·"රව ගත්තම à¶'à·€ පà·'à·…à·'වෙළකට තà·'යාගන්න අපට වෙලාව මදà·'කම; à¶' අපà·' දෙන්නම තරමක් කාර්ය බහà·"ල නà·'සා.
Domains yahoo, Domains yahoo, Domains yahoo,  Domains yahoo, Domains yahoo, Domains yahoo
ටෙලà·'නාට්‍ය නà·'à·…à·'යන් පà·'à·…à·'බඳ පසà·"ගà·'ය දà·'නවල à·€à·'à·€à·'ධ ආරංචà·' පැතà·'ර ගà·'යා. මේ පà·'à·…à·'බඳ à¶"බේ මතය කà·"මක්ද?
Sri Lankan Teledrama Actress Sujani Menakaà¶'ක ඉතාම අවාසනාවන්ත තත්ත්වයක්. රංගනයේ තà·'බෙන වගකà·"ම සහ බරපතළකම පà·'à·…à·'බඳ නොදන්නා අය රඟපාන්න ආවාම තමයà·' à¶"ය වගේ දේවල් à·ƒà·'දà·"වෙන්නේ. à¶"à·€à·"න් මේ ක්ෂේත්‍රයට ඇවà·'ත් තà·'යෙන්නෙ රඟපාන්න නෙමෙයà·'. වෙනත් අරමà·"ණà·" ඉටà·" කරගන්න. à¶'කට ටෙලà·'නාට්‍ය නà·'ෂ්පාදකවරà·" අධ්‍යක්ෂකවරà·" වග කà·'යන්න ඕන. තවත් දෙයක් මෙතනදà·' කà·'යන්න ඕන. මෙවැනà·' à·ƒà·'දà·"à·€à·"මක් à·€à·"ණාම මාධ්‍ය හැසà·'රෙන ආකාරයත් වැරදà·'යà·'. රටේ à·ƒà·'ටà·'න ජනප්‍රà·'ය දක්ෂ කලාකරà·"වකà·" කලාකාරà·'යක පà·'à·…à·'බඳ වැදගත් ප්‍රවෘත්තà·'යක් පà·"වත්පත්වල වෙබ් අඩවà·'වල පළවෙන්නෙ ඉතාම කà·"ඩාවට. ඇතැම්වà·'ට පළවෙන්නෙත් නà·'. à¶'ක à¶' කලාකරà·"වාට සම්මානයක් ලැබà·"ම හෝ à¶"à·„à·" මà·'ය යාම à·€à·"ණත් වෙන්න පà·"à·…à·"වනà·'. à¶'ත් වැඩà·' ජනප්‍රà·'යත්වයක් නැතà·' ටෙලà·'නාට්‍ය à¶'කකට දෙකකට පමණක් පෙනà·" à·ƒà·'ටà·' නà·'à·…à·'යකගෙන් වැරදà·' දෙයක් à·ƒà·'දà·" à·€à·"ණොත් à¶'කට à·€à·'ශාල ප්‍රසà·'ද්ධà·'යක් ලබාදෙනව. මෙය වැරදà·' සහගත දෙයක් ලෙසයà·' මම දකà·'න්නේ. මෙවැනà·' ප්‍රශ්නවලදà·' මාධ්‍ය වගකà·"මකà·'න් ක්‍රà·'යා කරන්න ඕන. කෙළà·'න් ම නම පළ කළත් කමක් නà·'. “ජනප්‍රà·'ය ටෙලà·'නාට්‍ය නà·'à·…à·'යක්” ලෙස සඳහන් කà·'රà·"ම වැරදà·'යà·'.
Domains yahoo, Domains yahoo, Domains yahoo
කලාව සහ ජà·"à·€à·'තය පà·'à·…à·'බඳ මොනවගේ බලාපොරොත්තà·"ද à¶"බට තà·'යෙන්නෙ?
à·€à·'à·€à·'ධ චරà·'ත රඟපාමà·'න් චරà·'තාංග නà·'à·…à·'යක් ලෙස ඉදà·'රà·'යට à¶'මයà·' කලාවේ මගෙ ලොකà·"ම බලාපොරොත්තà·"à·€. ජà·"à·€à·'තයේ à·€à·'ශාල බලාපොරොත්තà·" නà·'. සරලව සතà·"ටà·'න් කාටවත් කරදරයක් නැතà·'à·€ ජà·"වත්වà·"මයà·' බලාපොරොත්තà·"à·€.
Domains yahoo, Domain name yahoo, Dc hair laser removal washington, Law lemon wisconsin, Hair removal washington dc, Domain registration yahoo, Benchmark lending, Domain yahoo, Yahoo Domain, How Get Yahoo Domain Name, Laser Hair Removal, Domain registration yahoo, How Domain registration yahoo, Bank Loan, How get Bank loan campus degree 

0 comments:

Post a Comment